RODO Z dniem 25 maja 2018r. wchodzi w życie ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym RODO lub GDPR (General Data Protection Regulation). Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Ochrony Danych Osobowych (RODO) Ta strona korzysta z cookies OK, rozumiem Więcej informacji

lupa
Jesteś tutaj: / Pomoc

Pomoc

                                                          Pomoc

 

 

1.W jakim czasie zostanie doręczona przesyłka?
 

   Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. 
Księgowanie płatności trwa zwykle do 2 dni roboczych.

Zwykle doręczenie paczki odbywa się na następny dzień od daty otrzymania powiadomienia o wysyłce. Może się jednak zdarzyć tak, że czas doręczenia zostanie wydłużony do 48 h.

Pamiętaj, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do Ciebie przed doręczeniem. Dlatego, najlepiej składając zamówienie podaj adres, pod którym będziesz dostępny w godzinach 8:00-16:00.
 

2.Jakie są możliwe formy dostawy?
 

   Realizacja dostaw odbywa się za pomocą firmy kurierskiej na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.
Zamówiony towar możesz również odebrać w wybranym sklepie stacjonarnym po wczesniejszym uzgodnieniu terminu.
 

3.Jakie są dane do wykonania przelewu za zakup produktów?

 

    Dane do wykonania przelewu są następujące: 

"DOREX" HANDEL ARTYKUŁAMI PRZEMYSŁOWYMI EXPORT-IMPORT
UL. CICHA 9/43 35-326 RZESZÓW NIP 813-144-54-22

na Numer Konta - BZWBK konto nr 77 1090 2750 0000 0001 2129 9995.

 

4.Co mam zrobić, jeśli otrzymany produkt jest niewłaściwy lub uszkodzony?

   Możesz taki produkt zwrócić lub reklamować. Zapoznaj się w tym celu z Regulaminem sklepu bądź skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który doradzi Ci jak w najdogodniejszy sposób tego dokonać.

 

5.Jak długo trwa zaksięgowanie wpłaty za zakupiony towar?

 

   Czas, jaki potrzeba na zaksięgowanie pieniędzy wynosi 2 dni robocze. Oznacza to, że wpłaty wysyłane od piątku do niedzieli są księgowane we wtorek. W momencie, gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

 

6.W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?
 

   W sklepie internetowym firmy "DOREX" możesz zapłacić za zakupy płatnością online: przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub w placówce banku . W sklepie internetowym "DOREX" możliwa jest również dostawa z opcją płatności za pobraniem. 
 

7. Co mam zrobić, jeżeli moja paczka nie dotrze?

 

   Gdy paczka opuszcza magazyn, otrzymasz wiadomość email z potwierdzeniem wysyłki. Jeżeli, mimo potwierdzenia wysyłki, paczka nie dotrze w ciągu maksymalnie pięciu dni roboczych, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. 
 

8.Ile wynosi koszt przesyłki?
 

   Koszt zwykłej przesyłki przy wybraniu opcji przedpłata wynosi 16,00zł przy wadze do 30 kg. Gdy paczka waży powyżej 30 kg sprzedawca kontaktuje się z kupującym informując o dodatkowych kosztach dostawy. Przy wyborze opcji za pobraniem maksymalna kwota pobrania wynosi 6 000,00zł. 
 

9. Co mam zrobić jeśli stwierdzę, że w przesyłce jest nie to co, zamawiałem lub czegoś brakuje?
 

   Są dwie możliwości opisane poniżej. W każdym przypadku należy jak najszybciej skontaktować się z naszą firmą oraz koniecznie spisać z kurierem protokół szkody na specjalnym druku udostępnionym przez kuriera. Tylko protokół podpisany przez kuriera jest podstawą do reklamacji zawartości przesyłki!

a) odmowa odbioru przesyłki
Po uiszczeniu kwoty pobrania, należy zażądać obecności kuriera przy sprawdzeniu zawartości przesyłki (sprawdzenie musi jednak nastąpić natychmiast i w obecności kuriera). Nawet po uiszczeniu kwoty pobrania jest możliwy zwrot przesyłki kurierowi i natychmiastowy odbiór pobrania. Należy spisać z kurierem protokół szkody i oddać przesyłkę do zwrotu na koszt sklepu. Kurier zwraca wtedy kwotę pobrania.
W ten sposób zachowane jest bezpieczeństwo zarówno odbiorcy, jak i odpowiedzialnego za przesyłkę kuriera.

b) odebranie przesyłki i kontakt z naszą firmą w celu ustalenia sposobu naprawienia niezgodności w przesyłce
Należy odebrać przesyłkę, spisać stosowny protokół szkody (niezgodności) i bezzwłocznie skontaktować się z nami przedstawiając protokół (w formie faksu czy zeskanowanego pliku). Natychmiast przystąpimy do wyjaśnienia takiego stanu rzeczy i jego naprawy.
Informujemy, że wszystkie przesyłki są dodatkowo ubezpieczone na wypadek zaginięcia, zniszczenia, uszkodzenia czy kradzieży.
 

10. Co mam zrobić, jeśli przesyłka, którą chce mi wręczyć kurier jest uszkodzona lub nosi ślady otwierania.
 

   Jeśli są podejrzenia, że paczka była otwierana bądź widać uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu prosimy nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem.
 

 11. W jakiej sytuacji należy spisać protokół odbioru (reklamacji)? 


   W chwili odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka musi być oklejona taśmami, które nie mogą nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru reklamacji. Po odbiorze należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół na którym musi podpisać się kurier i niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.
 

 

projekt i realizacja: BigCom