RODO Z dniem 25 maja 2018r. wchodzi w życie ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym RODO lub GDPR (General Data Protection Regulation). Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Ochrony Danych Osobowych (RODO) Ta strona korzysta z cookies OK, rozumiem Więcej informacji

lupa
Jesteś tutaj: / Polityka prywatności

Polityka prywatności i RODO

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI FLOWER COMPANY

Niniejsza Polityka Prywatności, stosownie do postanowień ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Dz.U.2013.1422 z późn. zm.) określa zasady ochrony prywatności związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Sklep internetowy www.flowercompany.pl

Terminom pisanym w Polityce Prywatności wielką literą należy nadać znaczenie wskazane w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sklep internetowy www.flowercompany.pl

I. Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną jest  „DOREX Handel Artykułami Przemysłowymi Export-Import” z siedzibą w Rzeszowie, ul. Cicha 9, 35-326 Rzeszów, 
Polska. NIP: 813-144-54-22. REGON: 691762364, telefon: +48 668 840 016, e-mail dorexflowercompany@gmail.com;

2. Administrator danych osobowych przykłada szczególną wagę do zapewnienia prywatności Klientom Sklepu internetowego.

3. Klient rejestrując się w Sklepie internetowym oraz składając Zamówienie dobrowolnie podaje dane osobowe niezbędne do jego realizacji (imię i nazwisko, adres miejsca dostawy: ulica, miasto, kod pocztowy, kraj, adres poczty elektronicznej, numer telefonu). Ponadto Klient dobrowolnie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez administratora danych osobowych podanych przez niego danych w sposób niezbędny do zapewnienia prawidłowego wykonania zawartej umowy sprzedaży.

4. Klient może wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych również w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie informacji handlowych, o których mowa w ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Dz.U.2013.1422 z późn. zm.) w tym tzw. newslettera.

5. Klient może wyrazić dobrowolną zgodę na kontakt Usługodawcy za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)

6. Dane osobowe Klientów są przechowywane przez administratora danych osobowych w bazie danych, w której zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

7. Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2015.2135 j.t.) administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe wyłącznie na potrzeby realizacji umów sprzedaży i jedynie w niezbędnym w tym celu zakresie, to jest w celach realizacji Zamówienia i dokonania rozliczenia, chroniąc je ze szczególną starannością przed dostępem osób nieupoważnionych, zabraniem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Nadto administrator danych osobowych stale nadzoruje proces przetwarzania danych, dobiera i stosuje środki techniczne niezbędne do zapewnienia ich poufności oraz czuwa, aby dostęp do nich miały osoby posiadające stosowne upoważnienia.

8. Dane Klienta mogą być udostępniane przez administratora danych osobowych podmiotom upoważnionym do ich otrzymywania na mocy obowiązujących przepisów prawa.

9. Klient ma prawo w dowolnym momencie do wglądu w swoje dane oraz dysponuje możliwością ich weryfikacji, aktualizacji lub usunięcia. W tym celu powinien skontaktować się z administratorem danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej dorexflowercompany@gmail.com lub pisemnie na adres Usługodawcy.

10. Usunięcie danych osobowych Klienta następuje po zgłoszeniu żądania bez zbędnej zwłoki.

11. W uzasadnionych przypadkach administrator danych osobowych może odmówić usunięcia danych osobowych Klienta, jeśli w związku ze świadczoną usługą naruszył on postanowienia Polityki Prywatności, Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa a wyjaśnienie sytuacji i ustalenie odpowiedzialności Klienta wymaga zachowania tych danych.

12. Administrator danych osobowych w związku z obsługą płatności Zamówień oraz doręczeń Towarów może powierzyć na podstawie pisemnej umowy dane osobowe Klienta do przetwarzania przez podmioty trzecie wykonujące na jego rzecz usługi:

a) operatorowi DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie świadczącemu usługi pocztowe;
b) operatorowi Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie świadczącemu usługi pocztowe.

II. Pliki cookies

1. Mając na celu dostosowanie Sklepu internetowego do indywidualnych potrzeb Klientów strona www.selfieroom.pl używa plików cookies - małych plików tekstowych zawierających informacje zapisywane przez serwer na komputerze Klienta (lub innym urządzeniu służącym do korzystania z Internetu). Cookies sesyjne dotyczą aktywności Klienta podczas określonej sesji przeglądarki i po jej zamknięciu są usuwane. Cookies trwałe pozostają w komputerze Klienta i aktywują się kiedy otwiera on stronę Sklepu internetowego. Uzyskane w ten sposób informacje (adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, dane demograficzne) są wykorzystywane jedynie w celach zapewnienia bezpieczeństwa, celach technicznych związanych z administracją serwera, konfiguracją Sklepu internetowego, celach statystycznych oraz marketingowych.

2. Pliki cookies nie pobierają danych osobowych ani informacji poufnych z komputera Klienta (lub innego urządzenia służącego do korzystania z Internetu), nie wprowadzają również do komputera Klienta niebezpiecznego oprogramowania.

3. Klient zmieniając ustawienia przeglądarki może w każdym momencie wyłączyć opcję przyjmowania plików cookies, jednakże może to spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie z niektórych usług.

4. W przypadku pytań dotyczących zasad ochrony prywatności prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres dorexflowercompany@gmail.com Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach pracy działu obsługi klienta.



                                                         Informacje w związku z RODO 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest DOREX Handel Artykułami Przemysłowymi Export-Import 
  2. Inspektorem ochrony danych u Administratora jest DOREX Handel Artykułami Przemysłowymi Export-Import 
  3. Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
  4. a) realizowania i wykonania zawartej z Tobą umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  5. b) wykonania przez Administratora danych osobowych prawnie ciążących na nim obowiązków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie w jakim przewidują to przepisy szczególne,
  6. c) wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu realizowania i wykonania umowy zawartej z Twoim pracodawcą; w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń, ochrony osób i mienia należącego do Administratora oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego towarów i usług Administratora.
  7. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Będziemy w takim przypadku przekazywać dane osobowe trzem grupom odbiorców:
    • osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
    • podmiotom przetwarzającym, którym powierzymy przetwarzanie danych osobowych,
    • innym odbiorcom danych np. pośrednikom, rejestrom domen, organom certyfikującym, kurierom, bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym, podmiotom windykującym, organom publicznym.
  1. Twoje dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w:
  2. a) pkt 3.3 a) będą przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Tobą umowy,
  3. b) pkt 3.3 b) będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych,
  4. c) pkt 3.3 c) będą przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Twoim pracodawcą umowy; przez okres niezbędny do zapewnienia ochrony osób lub mienia należącego do Administratora bądź przez okres niezbędny do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.
  5. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
  • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • oraz przenoszenia danych.
  1. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  2. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  3. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3.3 jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji zawartej z Tobą umowy, bądź jest niezbędne do realizacji zawartej z Twoim pracodawcą umowy, a ich niepodanie uniemożliwi realizację zawartej umowy.
  4. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.

 

 

projekt i realizacja: BigCom