RODO Z dniem 25 maja 2018r. wchodzi w życie ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym RODO lub GDPR (General Data Protection Regulation). Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Ochrony Danych Osobowych (RODO) Ta strona korzysta z cookies OK, rozumiem Więcej informacji

lupa
Jesteś tutaj: / Inne

Regulamin, Polityka Prywatności, Polityka cookies

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
DOREX ""FLOWER COMPANY"

I. Postanowienia ogólne

1. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o poniżej wskazanych terminach, należy przez nie rozumieć: 

a) Usługodawca – „DOREX Handel Artykułami Przemysłowymi Export-Import” z siedzibą w Rzeszowie, ul. Cicha 9, 35-326 Rzeszów,
Polska. NIP: 813-144-54-22. REGON: 691762364, telefon: +48 668 840 016, e-mail dorexrzeszow@interia.eu;  

b) Regulamin – niniejszy dokument określający warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę, to jest ogólne warunki sprzedaży towaru i jego dostawy.

c) Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, zawierająca z Usługodawcą umowę sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014, poz.827), osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, przedsiębiorca w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t.);

d) Sklep internetowy - witryna umieszczona w sieci Internet pod adresem flowercompany.pl przeznaczona do prezentacji oferty Usługodawcy oraz składania zamówień;

e) Towar –artykuły sprzedawane detalicznie i hurtowo przez Usługodawcę w Sklepie internetowym;

f) Zamówienie – prowadzące do zawarcia umowy sprzedaży oświadczenie woli Klienta wskazujące na wybrane przez niego Towary określonego rodzaju i ilości.

2. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej przez Usługodawcę z Klientem, a akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, jednak konieczna do zawarcia umowy sprzedaży.

3. Informacje o Towarach znajdujących się w ofercie Sklepu internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z treścią Regulaminu.

4. Nazwa oraz logo Usługodawcy stanowią dobro prawnie chronione, jakiekolwiek ich wykorzystywanie bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody jest zabronione.
 

II. Zasady realizacji umowy sprzedaży;
 

1. Szczegółowe warunki umowy sprzedaży określają postanowienia Regulaminu, obowiązujące przepisy prawa oraz ewentualne dodatkowe indywidualne pisemne ustalenia stron.

2. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia Klientowi możliwości zrealizowania zamówienia przez Usługodawcę.

3. Do zawarcia umowy sprzedaży niezbędne jest;

 

a) zapoznanie się Klienta z Regulaminem i zaakceptowanie jego treści;

b)wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, otrzymywanie informacji generowanych przez system oraz informacji od Usługodawcy dotyczących realizacji Zamówienia;

c) poprawne złożenie Zamówienia;

d) zobowiązanie do zapłaty ceny i dostawy Towaru;

e) potwierdzenie Zamówienia przez Usługodawcę. 

4. Składając Zamówienie klient może zarejestrować się w Sklepie internetowym poprzez utworzenie konta w systemie informatycznym i ustalenie poufnego loginu i hasła. Składając kolejne Zamówienia Klient może korzystać z wcześniej ustalonego loginu i hasła do utworzonego konta.

5. Klient jest zobowiązany do ochrony danych uwierzytelniających dostęp do konta w Sklepie internetowym przed dostępem osób nieuprawnionych.

6. Dokonując rejestracji oraz składając Zamówienie Klient oświadcza, iż: 

a)zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść;

b) podane przez niego w formularzu rejestracyjnym dane są prawdziwe;

c) wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych w celach związanych z realizacją umowy sprzedaży, wyraża zgodę na otrzymywanie na wskazany adres poczty elektronicznej informacji generowanych przez system oraz informacji od Usługodawcy dotyczących realizacji Zamówienia.

7. Dokonując rejestracji Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie na wskazany adres poczty elektronicznej informacji handlowych i marketingowych. Powyższa zgoda może być w każdym czasie odwołana.

8. Z chwilą dokonania rejestracji Klient zawiera z Usługodawcą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, którą może wypowiedzieć w każdym czasie poprzez oświadczenie wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Usługodawcy.

9. Klient nie może wprowadzać do systemu treści o charakterze bezprawnym.
 

III. Składanie zamówień;
 

1.Składając Zamówienie Klient wskazuje rodzaj i ilość Towaru, zobowiązuje się do jego odbioru oraz zapłaty ceny.

2.Zamówienia mogą być składane w Sklepie internetowym przez 24 godziny na dobę.

3.Przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia Usługodawca potwierdza złożone Zamówienie.

4.Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów Usługę Sprzedaży Towarów na odległość, za pośrednictwem Sklepu.

5.Przedmiot umowy Sprzedaży obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Towarów i wydania ich, oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Towarów i zapłaty Sprzedawcy ceny Towarów.

6.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii promocyjnych, polegających w szczególności na obniżeniu ceny Towarów lub Usług do określonego terminu lub wyczerpania zapasu Towarów podlegających promocji.

7.Zawarcie umowy Sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia Klienta przez Sprzedawcę.

8.Wydanie Towarów następuje w czasie podanym w opisie Towaru.

9.Wydanie Towarów odbywa się:

a)w przypadku wyboru przez Klienta opcji Dostarczenia, za pośrednictwem Przewoźnika, w Dni robocze pod adres podany przez Klienta,

b)w przypadku wyboru odbioru osobistego Towarów przez Klienta, w siedzibie Sklepu w Dniach Roboczych w godz. 8:00-16:00 lub w soboty w godz. 8:00-14:00.

10.Wydanie Towarów następuje nie wcześniej niż po uiszczeniu zapłaty przez Klienta.

11.Potwierdzenie wydania Towarów Przewoźnikowi w celu ich Dostarczenia, może zostać dokonane poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta.

12.Klient ma obowiązek zbadania dostarczonej przesyłki w obecności Przewoźnika lub Sprzedawcy, w chwili wydania Towaru.

13.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, Klient ma obowiązek sporządzenia właściwego protokołu z Przewoźnikiem lub ze Sprzedawcą, w przypadku obioru osobistego.

14.Z zastrzeżeniem pkt 10, brak realizacji przez Klienta zobowiązania do odebrania Towarów stanowiących przedmiot umowy Sprzedaży, skutkuje prawem Sprzedawcy do:

15.odstąpienia od zawartej umowy Sprzedaży,

16.obciążenia Klienta kosztami Dostarczenia Towarów oraz ich zwrotnego przesłania do Sprzedawcy przez Przewoźnika, lub

17.naliczenia kary umownej stanowiącej ekwiwalent szkody Sprzedawcy, wywołanej brakiem realizacji obowiązku umownego przez 18.Klienta, liczony jako iloczyn kwoty 20 zł, metrów kwadratowych powierzchni magazynowej na której Towary są przechowywane oraz czasu przechowywania Towarów przez Sprzedawcę wyrażonego w miesiącach, liczonych w zaokrągleniu do pełnego miesiąca w górę.

19.Postanowienie pkt 9b nie znajduje zastosowania, w przypadku sporządzenia przez Klienta protokołu o którym stanowi pkt 9a.

 
 

IV. Zasady dokonywania płatności;
 

1. Widoczna w Sklepie internetowym cena sprzedaży Towaru nie zawiera kosztów dostawy.

2. Ostateczna cena sprzedaży zawierająca koszty dostawy i inne (np. koszt doręczenia za pobraniem) wskazana jest w podsumowaniu Zamówienia przed jego ostatecznym zatwierdzeniem.

3. Widoczne w Sklepie internetowym ceny Towarów oraz koszty dostawy i inne są cenami brutto uwzględniającymi podatek od towarów i usług VAT, cła i inne opłaty w wysokości określonej właściwymi przepisami, wyrażonymi w walucie polskiej.

4. Zapłata ceny sprzedaży powinna nastąpić:

a) poprzez przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy podany na stronach Sklepu internetowego w terminie 3 dni roboczych od chwili dokonania zakupu Towaru;

5. Klient składając Zamówienie wybiera preferowaną przez siebie formę płatności.

6. W przypadku nie dokonania wpłaty w terminie 3 dni roboczych od dokonania zakupu, jeśli Klient nie wybrał płatności za tzw. pobraniem, Zamówienie zostaje anulowane.

7. Klient otrzymuje dokument sprzedaży w postaci paragonu lub faktury VAT wraz z dostawą Towaru, jeśli składając Zamówienie zgłosił chęć otrzymania faktury VAT i podał niezbędne w tym celu dane.
 

 

V. Zasady realizacji dostawy
 

1. Dostawa Towarów odbywa się na adres dostawy wskazany przez Klienta w Zamówieniu.

2. Usługodawca realizuje dostawę Towarów we własnym zakresie lub za pośrednictwem firmy kurierskiej lub operatora pocztowego.

3. Koszty dostawy są wskazane na stronach Sklepu internetowego oraz w formularzu Zamówienia i zależą od wybranej przez Klienta formy płatności i rodzaju dostawy.

4. Dostawa Towarów odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz krajów wskazanych na stronie Sklepu internetowego.

5. Składane Zamówienia nie są realizowane w niedziele, święta, dni ustawowo wolne od pracy, a także w inne dni przyjęte w przedsiębiorstwie Usługodawcy jako wolne od pracy, o których poinformował on na stronach Sklepu internetowego przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.
 

VI. Reklamacje
 

1. Usługodawca zobowiązuje się dostarczać Klientowi Towar wolny od wad istotnych i wad fizycznych.

2. Wadą fizyczną Towaru jest jego niezgodność z umową sprzedaży, w sytuacji gdy Towar:  

a) nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w umowie sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia Towaru;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu Usługodawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 

c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował przy zawarciu umowy sprzedaży, a Usługodawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 

d) został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

3. Nie jest wadą fizyczną ubytek czy też uszkodzenie Towaru, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem jego zakupu.

4. Nie stanowią o niezgodności towaru z umową różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru a jego zdjęciem umieszczonym w Sklepie internetowym, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, wygląd faktury, proporcje itd.)

5. W przypadku niezgodności Towaru z umową Klient będący konsumentem może składać reklamację osobiście lub pisemnie na adres: ul. Lubelska 42A, 35-233 Rzeszów, także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dorexflowercompany@gmail.com Klient powinien wówczas odesłać Usługodawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności na adres: ul. Lubelska 42A, 35-233 Rzeszów.

6. Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie po powzięciu wiadomości o podstawie jej zgłoszenia.

7. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i informuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez niego adres, chyba że Klient zastrzegł, iż decyzja co do sposobu rozpatrzenia reklamacji powinna być sporządzona na piśmie i przesłana na wskazany przez Klienta adres.

8. Brak odpowiedzi Usługodawcy co do sposobu rozpatrzenia reklamacji we wskazanym powyżej terminie stanowi o jej pozytywnym rozpatrzeniu.

9. W przypadku realizacji zasadnej reklamacji koszty związane z wysłaniem Usługodawcy Towaru, a następnie z wysłaniem Klientowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności ponosi Usługodawca.
 

VII. Prawo odstąpienia od umowy
 

1. Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej w Sklepie internetowym na zasadach wskazanych poniżej.

2. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostawy Towaru. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Usługodawcy przed jego upływem.

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest wówczas do zwrotu zakupionego Towaru (nowego, bez śladów używania), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konieczne jest dołączenie do odsyłanego Towaru dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

4. W terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży Usługodawca zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy).

5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. Jeżeli Usługodawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Klienta, może powstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub do chwili dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Usługodawcę, Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych z odstąpieniem od umowy.

8. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

10. Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez zwrócenie się do wyspecjalizowanych instytucji (np. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej). Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl.
 

VIII. Warunki techniczne korzystania z usługi
 

1. W celu poprawnego korzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien posiadać: połączenie z siecią Internet, urządzenia pozwalające na korzystanie z zasobów sieci Internet (komputer, tablet etc.), podstawowy system operacyjny oraz z przeglądarkę (np. Firefox, Internet Explorer) umożliwiającą wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę www oraz obsługującą język oprogramowania JavaScript, z włączoną opcją akceptowania plików cookies, aktywne konto poczty elektronicznej, oprogramowanie Adobe Acrobat Reader umożliwiające odczytywanie plików pdf, numer telefonu komórkowego.

2. Usługodawca informuje, iż korzystanie z usługi może się wiązać z narażeniem na wprowadzenie do komputera wirusów komputerowych, tzw. koni trojańskich oraz spamu. W celu zapobieżenia takiemu niebezpieczeństwu zaleca ostrożne podejście do programów pochodzących z nieznanych źródeł, poczty elektronicznej otrzymanej od nieznanego nadawcy oraz zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania chroniącego komputer przed wirusami i końmi trojańskimi.
 

IX. Postanowienia końcowe
 

1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2017 r.

2. Usługodawca może dokonać zmiany postanowień Regulaminu w każdym czasie, a zmiana taka będzie dostępna na stronie Sklepu internetowego. Zmiany Regulaminu będą obowiązywać w terminie 14 dni od dnia ich umieszczenia na stronie Sklepu internetowego.

4. Zmiana Regulaminu nie będzie naruszać praw nabytych Klienta wynikających z zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany (strony wiąże Regulamin obowiązujący w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.)

5. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie Sklepu internetowego, w sklepie stacjonarnym Usługodawcy: ul. Lubelska 42A, 35-233 Rzeszów.

6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz.U.2014 poza.827).

7. Spory związane ze świadczeniem usług za pośrednictwem Sklepu internetowego rozstrzygać będzie sąd powszechny według właściwości ogólnej.


POLITYKA PRYWATNOŚCI DOREX "FLOWER COMPANY"
 

 

Niniejsza Polityka Prywatności, stosownie do postanowień ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Dz.U.2013.1422 z późn. zm.) określa zasady ochrony prywatności związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Sklep internetowy www.flowercompany.pl

 

Terminom pisanym w Polityce Prywatności wielką literą należy nadać znaczenie wskazane w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sklep internetowy www.flowercompany.pl

 

I. Dane osobowe

 

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną jest  „DOREX” Handel Artykułami Przemysłowymi Export-Import” z siedzibą w Rzeszowie, ul.Cicha 9, 35-326 Rzeszów, 
Polska. NIP: 813-144-54-22. REGON: 691762364, telefon: +48 668 840 016,
e-mail dorexrzeszow@interia.eu;

 

2. Administrator danych osobowych przykłada szczególną wagę do zapewnienia prywatności Klientom Sklepu internetowego.

 

3. Klient rejestrując się w Sklepie internetowym oraz składając Zamówienie dobrowolnie podaje dane osobowe niezbędne do jego realizacji (imię i nazwisko, adres miejsca dostawy: ulica, miasto, kod pocztowy, kraj, adres poczty elektronicznej, numer telefonu). Ponadto Klient dobrowolnie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez administratora danych osobowych podanych przez niego danych w sposób niezbędny do zapewnienia prawidłowego wykonania zawartej umowy sprzedaży.

 

4. Klient może wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych również w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie informacji handlowych, o których mowa w ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Dz.U.2013.1422 z późn. zm.) w tym tzw. newslettera.

 

5. Klient może wyrazić dobrowolną zgodę na kontakt Usługodawcy za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)

 

6. Dane osobowe Klientów są przechowywane przez administratora danych osobowych w bazie danych, w której zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

7. Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2015.2135 j.t.) administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe wyłącznie na potrzeby realizacji umów sprzedaży i jedynie w niezbędnym w tym celu zakresie, to jest w celach realizacji Zamówienia i dokonania rozliczenia, chroniąc je ze szczególną starannością przed dostępem osób nieupoważnionych, zabraniem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Nadto administrator danych osobowych stale nadzoruje proces przetwarzania danych, dobiera i stosuje środki techniczne niezbędne do zapewnienia ich poufności oraz czuwa, aby dostęp do nich miały osoby posiadające stosowne upoważnienia.

 

8. Dane Klienta mogą być udostępniane przez administratora danych osobowych podmiotom upoważnionym do ich otrzymywania na mocy obowiązujących przepisów prawa.

 

9. Klient ma prawo w dowolnym momencie do wglądu w swoje dane oraz dysponuje możliwością ich weryfikacji, aktualizacji lub usunięcia. W tym celu powinien skontaktować się z administratorem danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej dorexflowercompany@gmail.com lub pisemnie na adres Usługodawcy.

 

10. Usunięcie danych osobowych Klienta następuje po zgłoszeniu żądania bez zbędnej zwłoki.

 

11. W uzasadnionych przypadkach administrator danych osobowych może odmówić usunięcia danych osobowych Klienta, jeśli w związku ze świadczoną usługą naruszył on postanowienia Polityki Prywatności, Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa a wyjaśnienie sytuacji i ustalenie odpowiedzialności Klienta wymaga zachowania tych danych.

 

12. Administrator danych osobowych w związku z obsługą płatności Zamówień oraz doręczeń Towarów może powierzyć na podstawie pisemnej umowy dane osobowe Klienta do przetwarzania przez podmioty trzecie wykonujące na jego rzecz usługi:

 

a) operatorowi DPD Polska sp. zo.o. z siedzibą w Krakowie świadczącemu usługi pocztowe;
b) operatorowi Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie świadczącemu usługi pocztowe.

 

II. Pliki cookies

 

1. Mając na celu dostosowanie Sklepu internetowego do indywidualnych potrzeb Klientów strona www.selfieroom.pl używa plików cookies - małych plików tekstowych zawierających informacje zapisywane przez serwer na komputerze Klienta (lub innym urządzeniu służącym do korzystania z Internetu). Cookies sesyjne dotyczą aktywności Klienta podczas określonej sesji przeglądarki i po jej zamknięciu są usuwane. Cookies trwałe pozostają w komputerze Klienta i aktywują się kiedy otwiera on stronę Sklepu internetowego. Uzyskane w ten sposób informacje (adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, dane demograficzne) są wykorzystywane jedynie w celach zapewnienia bezpieczeństwa, celach technicznych związanych z administracją serwera, konfiguracją Sklepu internetowego, celach statystycznych oraz marketingowych.

 

2. Pliki cookies nie pobierają danych osobowych ani informacji poufnych z komputera Klienta (lub innego urządzenia służącego do korzystania z Internetu), nie wprowadzają również do komputera Klienta niebezpiecznego oprogramowania.

 

3. Klient zmieniając ustawienia przeglądarki może w każdym momencie wyłączyć opcję przyjmowania plików cookies, jednakże może to spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie z niektórych usług.

 

4. W przypadku pytań dotyczących zasad ochrony prywatności prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres dorexflowercompany@gmail.com Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach pracy działu obsługi klienta.

 

POLITYKA COOKIES

 

I. Czym są cookies?

 

Cookie (ciasteczko) – niewielka informacja tekstowa, wysyłana przez serwer WWW i zapisywana po stronie użytkownika w pliku cookie (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Ciasteczka różnych rodzajów są stosowane najczęściej w przypadku liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających.

 

II. Do czego używamy cookies ?

 

Wykorzystujemy informacje zapisane w plikach cookies w celach:

  • reklamowych;
  • statystycznych;
  • uwierzytelniania użytkowników;
  • zarządzania procesem zamówienia na stronie internetowej;
  • oraz dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

 

 

III. Jakie cookies są stosowane?

 

Na naszych stronach wykorzystujemy ciasteczka:

  • sesyjne, które pozostają na urządzeniu użytkownika tylko podczas przeglądania strony internetowej;
  • trwałe, które pozostają na urządzeniu w zależności od ustawionego czasu życia lub do momentu, gdy zostaną usunięte przez użytkownika.
  • zewnętrzne, umożliwiające współpracę z zewnętrznymi firmami lub serwisami(np. google, facebook). Wśród nich są cookie badawcze dostarczające systemom analitycznym dane o popularności usługi.

 

IV. Jak możemy zmienić ustawienia cookies lub je usunąć?

 

  • Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Zmiany ustawień użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi.  Szczegółowe informacje na temat możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  • Pliki cookies użytkownik może w każdej chwili usunąć korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  • Wprowadzenie przez użytkownika ograniczeń w stosowaniu plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

 

 

 

projekt i realizacja: BigCom