RODO Z dniem 25 maja 2018r. wchodzi w życie ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym RODO lub GDPR (General Data Protection Regulation). Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Ochrony Danych Osobowych (RODO) Ta strona korzysta z cookies OK, rozumiem Więcej informacji

lupa
Jesteś tutaj: / Reklamacje

Reklamacje

          
 





                           

                              REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI  

 

1. Sklep internetowy flowercompany.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.
Towar należy wysłać na adres ;
"DOREX Handel Artykułami Przemysłowymi Export-Import" 
ul. Lubelska 42A, 35-233 Rzeszów. Polska.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z paragonem fiskalnym.

3. Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz do niniejszego Regulaminu i dołączyć go do wysyłanego towaru.

4. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych ( środki piorące itp.).

5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.

6. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem).

7. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).

8.Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
 

projekt i realizacja: BigCom