Reklamacje
REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI
1. Sklep internetowy flowercompany.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.
Towar należy wysłać na adres ;
"DOREX Handel Artykułami Przemysłowymi Export-Import"
ul. Lubelska 42A, 35-233 Rzeszów. Polska.
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z paragonem fiskalnym.
3. Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz do niniejszego Regulaminu i dołączyć go do wysyłanego towaru.
4. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych ( środki piorące itp.).
5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
6. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem).
7. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
8.Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.